Trobades d’usuaris avançats de SEU-e i e-TAULER

En el transcurs del darrer mes s’han celebrat les trobades d’ens usuaris avançats dels serveis de seu electrònica (SEU-e) i tauler electrònic (e-TAULER) del Consorci AOC. Els participants van ser seleccionats a partir dels indicadors d’ús d’aquests dos serveis que han assoli t enguany els seus primers dos anys de funcionament.

Malgrat l’estreta relació existent entre SEU-e i e-TAULER, es van dedicar dues sessions monogràfiques respectives a les quals van assistir responsables tècnics i de gestió dels següents ens usuaris:

SEU-e : Ajuntament d’Igualada, Ajuntament de Llagostera, Ajuntament de Piera, Ajuntament de Sant Just Desvern, Ajuntament de Salt i Organisme Autònom de Salut Pública de la Diputació de Girona.

e-TAULER: Ajuntament de Granollers, Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, Ajuntament de Sant Just Desvern, Ajuntament de Viladecans, Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Generalitat de Catalunya i Universitat de Lleida.

A més de fer un necessari balanç dels darrers dos anys, les trobades van tenir com a objectiu principal la posada en comú entre les persones que fan un ús intensiu, quantitatiu i qualitatiu d’aquestes dues eines d’administració electrònica cabdals per a una òptima relació de les Administracions Públiques amb la ciutadania. Els debats proposats van permetre d’esbrinar llur respectiva experiència de gestió, bons usos, necessitats, mancances i expectatives d’evolució tecnològica.

Gràcies a les conclusions assolides, el Consorci AOC podrà precisar amb més encert el disseny de futures versions millorades d’ambdós serveis, com ara la nova release de l’e-TAULER que s’oferirà a partir del pròxim mes d’octubre de 2014 o un salt tecnològic de SEU-e en un futur no gaire llunyà.

Atesa l’evident utilitat d’aquesta mena de trobades i la satisfacció manifestada pels assistents, es preveu repetir-les amb una periodicitat anual.

2 Comentaris

  1. El programa e-tauler, no compta bé les dates d’exposició pública, les has d’esborrar i posar-les a mà, per tant, seria més pràctic que no ho comptes automàticament, ja que, únicament et fa perdre el temps:
    Les sessions es tanquen de forma aleatòria, surt un avís i ja li pots dir que no es tanqui que ho fa, i aleshores, cal tornar a començar de bell nou perquè de tot el que has posat per inserir l’anunci, no guarda res.
    Estaria bé, que revisesiu aquests aspectes.

    1. Benvolguda Sra. Rubio. Moltes gràcies pels vostres comentaris. En relació a les dues qüestions que ens exposeu:

      1. Cal remarcar que l’e-TAULER no té cap problema a l’hora de comptar les dates, sinó que el càlcul es fa en dies naturals; sense tenir en compte els dies inhàbils. Ara per ara, doncs, el còmput de dies d’exposició pública no el fa el sistema, sinó que l’ha de fer el propi empleat públic, exactament igual que ho fa quan publica un edicte en format paper al tauler físic del seu ens. Aquesta evident limitació de l’actual versió de l’e-TAULER és deguda el fet que, com bé sabeu, el calendari oficial de festes laborals que ordena l’Honorable Conseller d’Empresa i Ocupació canvia cada any i, a aquesta variabilitat, cal afegir les dues festes locals que pertoquen a cadascun dels 947 municipis del país. No obstant això, ens plau comunicar-vos que la nova versió del servei e-TAULER que estarà disponible en producció a principis del pròxim mes d’octubre inclourà, entre altres millores, una nova funcionalitat que sí permetrà fer aquest càlcul de manera automàtica, tot responent així a les vostres expectatives i a les d’altres usuaris del servei que també ens han expressat la necessitat de desenvolupar aquest evolutiu tècnic.

      2. Tal com molt encertadament ens indiqueu, l’e-TAULER disposa actualment d’uns terminis de sessió molt curts. Som conscients que aquesta limitació dificulta d’allò més la gestió dels edictes i, per aquest motiu, la nova versió del servei esmentada més amunt corregirà aquesta situació i permetrà una gestió molt més còmoda dels anuncis i edictes, tant a nivell de terminis, com també gràcies a tot un seguit de noves prestacions que han estat ideades a tal efecte.

      Aprofitem l’avinentesa per a recordar-vos que, a més d’aquest blog, disposeu d’un formulari des del qual podeu fer-nos arribar les vostres observacions, suggeriments, queixes i propostes de millora relatives a aquest o qual sevol altre servei del Consorci AOC: http://suport.aoc.cat/Portal/Necessiteu-mes-ajuda

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
Icona d'un globus terraqüi