Coneix el servei de factura electrònica del Consorci AOC

El Consorci AOC ha programat un curs de formació en línia per donar a conèixer el servei de factura electrònica que ofereix el Consorci AOC (eFACT), saber quines són les seves principals característiques i possibilitats d’integració i conèixer el valor afegit que aquest servei pot aportar.

Durant aquest 2014 s’han realitzat formacions a les diferents seus de l’EAPC, per fer extensiva la formació a tot el territori. Ara es realitza una formació virtual, també en aquesta línia, de poder fer extensiva la formació a tot el territori i d’una manera còmoda i àgil, adaptada a l’usuari.

L’objectiu del servei de factura electrònica (eFACT) és posar a disposició de les administracions públiques catalanes sistemes de recepció de factures electròniques per part dels seus proveïdors, aconseguint els beneficis lligats als procediments de facturació (estalvi de costos, agilització i homogeneïtzació de processos) i contribuint a l’impuls i a la difusió de l’ús de la factura electrònica a Catalunya.

El curs té una durada aproximada de 10 hores, distribuïdes en 2 setmanes. El curs s’inicia el proper 13 d’octubre.

Podeu obtenir més informació i apuntar-vos al mateix, en el següent enllaç: Curs on line de eFACT

6 Comentaris

  1. Andreu Alcaraz Martínez

    Bona tarda, crec que arribo una miqueta tard per inscriure’m al curset. Sabeu si més endavant ens faran d’altres? Cal que tingui instal.lada la plataforma Moodle al meu PC?

    Moltes gràcies.

    1. Benvolgut Andreu,

      Gràcies per la teva consulta. En relació a aquest curset malauradament, ja té les inscripcions tancades, però properament se’n programarà d’altres sobre la mateixa temàtica. Et recomanem que consultis l’agenda del blog. En relació a la metodologia, tot i que el curs és en Moodle, no cal tenir-lo instal·lat al teu PC.

  2. Sóm un ens local que estem treballant amb eFACT, però recentment ens hem acollit al pla del Ministerio per obtenir una rebaixa fiscal que ens obliga a adherir-nos a la plataforma FACE i Emprende en 3. Evidentment no podem publicar les dues plataformes de facturació i ens hem de decidir per una.
    En cas de continuar amb eFACT donariem compliment a la obligació que tenim amb el Ministerio? Teniu algun conveni signat amb el Ministerio per tal de no haber de canviar a FACE?

    1. Benvolgut Eduard,

      Gràcies per la teva consulta. A tots els ens que es trobaven en la mateixa situació que el vostre ens, des del Consorci AOC, a finals de maig, us vam fer arribar un escrit informant de les negociacions amb el Ministeri i després de l’estiu us vam tornar a enviar una actualització de la situació. Us fem arribar aquesta darrera comunicació directament a la vostra adreça de correu-e.

  3. He vist que AOC serà el punt d’entrada de factures dels organismes de l’administració catalana. Entenc que això també vol dir d’ACCIÓ. Nosaltres estem ja treballant en l’automatització de la recepció de factures i em caldria poder tenir un contacte per parlar tant de la part administrativa com tècnica.

    Crec que els cursos que feu ens haguessin anat bé. Estarem atents quan en feu un altre per assistir-hi. Quedem a l’espera de les vostres respostes.

    Miquel

    1. Benvolgut Miquel,

      Gràcies per la vostra consulta. En relació amb la informació que es comenteu, us fem arribar enllaç a un post al respecte que hem publicat al nostre blog: https://www.aoc.cat/2014/11/el-govern-declara-el-servei-efact-com-punt-dentrada-de-totes-les-factures-electroniques-del-sector-public-de-catalunya/

      En relació amb el contacte, us fem arribar un correu-e al respecte.

      Per altra banda, en relació als cursos, podeu mantenir-vos al corrent dels mateixos a la nostra agenda: https://www.aoc.cat/agenda/

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN