Documentació de la Jornada “Els secretaris de l’Administració local davant del dret d’accés a la informació pública”

El dia 18 de març de 2014 el Col·legi de Secretaris, Interventors, Tresorers de l’Administració local de Barcelona i la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental del Departament de Cultura de la Generalitat van organitzar la Jornada “Els secretaris de l’Administració local davant del dret d’accés a la informació pública”.

Amb la celebració d’aquesta jornada es pretenia donar a conèixer el marc legal relacionat amb el règim general d’accés a la informació pública així com els terminis de conservació dels documents públics i la seva aplicació pràctica.

La Jornada va comptar amb l’assistència de 109 persones i es va desenvolupar el següent programa. S’ofereixen a continuació els resums de les ponències així com les presentacions que es van projectar.

Accediu a les presentacions i els resums de les ponències

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN