Benvinguts a les notificacions electròniques !

Benvinguts al nou espai de notificacions electròniques del Consorci AOC !

En aquest espai trobareu les notícies més rellevants en relació amb el món de les notificacions electròniques, que analitzarem des d’un visió global que contempli els àmbits tècnics, jurídics i organitzatius, i també posarem de relleu aquelles bones pràctiques que anem trobant a les administracions públiques catalanes i que puguin servir de model per a altres ens que vulguin començar a treballar en la implantació de les notificacions electròniques en els seus procediments administratius.

Esperem, doncs, que aquest espai us pugui ser útil, i alhora esperem també rebre els vostres comentaris, que segur que faran d’aquest espai un lloc més amè i interactiu.

2 Comentaris

  1. Personal administratiu ha accedit a la pàgina d’AEAT, i ha descarregat una notificació, efectuant-se la corresponent notificació electrònica.
    Però la nostra seu electrònica encara no està en funcionament.
    Quin és el procediment en aquests casos? S’ha de registrar de nou al registre general d’entrada físic?
    Salutacions.

    1. Disculpeu el retràs en respondre-us. En relació a la vostra qüestió, hauríem d’estudiar el cas concret, i veure si realment cal que es registri d’entrada en el vostre ajuntament o no. Us agrairíem que ens enviéssiu un correu a implantacio@aoc.cat amb els detalls del procediment administratiu en qüestió, a instància de qui s’efectua i de quina notificació es tracta, i a partir d’aquí ho estudiem.

      Gràcies.

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN