Jornada d¿Administració electrònica a Berga

El 23 de desembre es va celebrar a la seu de l¿Associació Comarcal d¿Empresaris del Berguedà una jornada destinada a explicar el nou marc normatiu derivat de la Llei 29/2010, del 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya, i els serveis que ofereix el Consorci AOC.

La iniciativa de la jornada va partir del Consorci de Formació i d¿Iniciatives Cercs-Berguedà i hi van assistir representants d¿ajuntaments i proveïdors de la comarca.

Carles Ferrer, cap de projectes de l¿Àrea d¿Implantació del Consorci AOC, va incidir en el marc normatiu sobre el qual es basa l¿Administració electrònica i, més concretament, els principals serveis que el Consorci AOC posa a disposició dels ens locals i proveïdors per donar-hi compliment.

També hi va participar el Consell Comarcal del Berguedà, que va parlar del conveni d¿assistència tècnica que té amb el Consorci AOC i de les tasques que realitza amb els ajuntaments de la comarca amb l¿objectiu d¿impulsar la promoció i la implantació de l¿Administració electrònica. Per la seva part, la Diputació de Barcelona va detallar els serveis i projectes d¿Administració electrònica que ofereix als municipis.

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN