El Consorci AOC participa en la posada en marxa de les notificacions electròniques de denúncies de trànsit

Per rebre les notificacions per via telemàtica cal fer una sol·licitud a través de l’Oficina Virtual de Tràmits (OVT) i disposar d’un certificat digital com l¿idCAT de l¿Agència Catalana de Certificació. La notificació electrònica és gratuïta i té els mateixos efectes jurídics que la notificació en paper.

La STC ha desenvolupat aquest projecte gràcies a la col·laboració de la Direcció General d’Atenció Ciutadana, de l’Oficina pel Desenvolupament de l’Administració electrònica i del Consorci Administració Oberta de Catalunya.

A part de la sol·licitud de subscripció a les notificacions electròniques hi ha altres tràmits que es poden per via telemàtica:

  • Presentació d’al·legacions i recursos de procediment sancionador de trànsit.

  • Identificació del conductor/a.

  • Sol·licitud de devolució d’ingressos indeguts.

El procediment es fa a través d¿Internet en aplicació de l¿entrada en vigor el 25 de novembre de la tercera i darrera fase de la nova Llei de trànsit (Llei 18/2009, de 23 de novembre, per la qual es modifica el text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990, de 2 de març, en matèria sancionadora).

Per a més informació, podeu consultar la nota de premsa de presentació de la posada en marxa posa en marxa del procediment de notificacions electròniques de denúncies.

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN